مهندس اولیاء نماینده یزد و صدوق با اشاره به مشکلات استان  :

(تودیع و معارفه فرماندار یزد (4))


یزدفردا :مهندس اولیاء نماینده یزد و صدوق : برخی محله‌های یزد با جمعیتی بیش از جمعیت برخی شهرستان‌ها هنوز در حد یك محله و منطقه باقی مانده‌اند.
به گزارش یزدفردا
:  نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی نیز پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار یزد با  تاكید بر استفاده بیشتر از ظرفیت‌های استان یزد، اظهار امیدواری كرد: یزد كه خوشنامی آن زبانزد شده است، به تواند ویژگی‌های ممتاز خود را با وجود مسئولان خدمتگزار به منصه ظهور برساند.
علی‌اكبر اولیا با اشاره به مشكلات موجود در استان یزد اظهار داشت: برخی شهرستان‌های استان یزد ظرفیت شهرستان شدن را ندارند اما ارتقا یافته و شهرستان شده‌اند و برخی محله‌های یزد نظیر امام‌شهر با جمعیتی بیش از جمعیت برخی شهرستان‌ها، هنوز در حد یك محله و منطقه باقی مانده‌اند.
وی ادامه داد: بافت تاریخی شهر یزد به انداز یك شهرستان كار و حرف دارد و لازم است تدابیر ویژه‌ای برای شهرستان یزد كه از این همه ظرفیت برخوردار است و با مشكلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌كند، اندیشیده شود.
اولیا در بخش دیگری از سخنان خود بر تعامل فرمانداری با شوراها تاكید كرد و افزود: فرماندار باید شهر، بافت تاریخی، اقتصاد و اجتماع یزد را بشناسد و با اشراف كامل عمل كند تا تعارض‌ها از بین برود.
وی همچنین با تاكید بر تعامل فرمانداران با نمایندگان مجلس بیان داشت: نمایندگان مجلس می‌توانند از ابزارهای قانونی به خوبی استفاده و مشكلات را حل و فصل كنند.

در این مراسم از خدمات محمود عظیمی‌نیا تجلیل و عزیزالله سیفی به عنوان فرماندار یزد معرفی شد.
عظیمی‌نیا با 30 سال سابقه كار در مراكز مختلف به بازنشستگی نائل شد و سیفی كه پیش از این در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد فعالیت می‌كرد، سكان فرمانداری یزد را به دست گرفت.

یزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا